Monday, August 27, 2012

ベイビージリアン Baby Jillian!

翌日からはケイティーのお友達のベイビージリアン(6カ月)も仲間入り。ジリアンも1晩いっしょです!フィン、かわいい子には目がないのよね~~~~めっちゃうれしそう!Baby Jillian is with us. She is also staying at Katie's for one night! Finn looks so happy! He loves girls!!

う~んかわいいなー She is so cute!!

わーベイビーがいっぱい!Wow Katie has hands full babies!

次の日はせっかくラクロスにいるのでショッピングモールへ行ってみました。2人のボーイズ達だからどうなる事やら。Since we are in La Crosse, I was hoping to do some shopping at the mall!

ブックショップのトーマス機関車のおもちゃに夢中。フィンは1時間以上ずっと遊んでました。やっぱりボーイズ連れた買い物は難しいなー。 Finn found the train truck he played with it more than one hour well it means I didn't get to do any shopping but it is also O.K. It was bit challenging for him to share toys with other kids but he has to learn!!!

ビロクアへの帰り道、グランマのファームによってパマちゃんと遊びました。ラズベリーがちょうどなっていたのでピッキング。普段フルーツや野菜はあまり食べてくれないフィンだけど、自分で摘むと食べてくれるのよねーこれがまた!フィンはファームにそのままお泊まりすることに。私はみんなで摘んだラズベリーをもらって帰ってさっそくジャム作り!あーいい週末だった!ダディーが帰るまで後もうちょっとだーーーー!! Then we stopped by the farm! He loves to play with Pema so does she. We picked raspberries and of course ate tones! Finn usually doesn't eat so much fruits and vege,,, but when he picks he loves to eat which is great!! I brought some raspberries home and made yummy jam! Oh it is such a wonderful life!!



No comments: