Wednesday, September 26, 2012

ベーグル Bagel

今週末は毎年恒例の秋の紅葉の旅行にファミリー9人で行くのでその時のための朝食用のベーグルをたっくさん焼きました。シナモンレーズンにWe are going for fall color trip this week so I baked many Bagels!! Cinnamon raisin and
 
Blueberry!  ブルーベリー~!

うわーおいしそーーー!!旅行までフリーザーに入れておきます。Smells great!  I will put in the freezer until we go!


もちろん味見は欠かせません!今年作ったラズベリージャムと毎日クロービスが食べるマーマレード、そしてオーガニックバレーのクリームチーズと共に!お家で作るの楽しいなー。それに材料も全部オーガニックだけど安上がり! But of course we taste them with my home made raspberry jam and marmalade. Of course Organic Valley Cream cheese! It is fun to make bagel and ingredients are all Organic!
 これ、小食のフィンに食欲を増してもらうために買っちゃいました!今のところ効果あり!いつまで続くかなー。We bought those for Finn to make him eat more and so far it is working!
キイは毎日私達の食べてるところみてほんと食べたそーな顔をします。食べたいのかなー。後ちょっとね!Kii always watch us eating he seems like ready to eat something!!

No comments: