Friday, October 5, 2012

秋の紅葉ファミリー旅行! The family fall trip!

毎年恒例の秋の紅葉ファミリー旅行。今回も0歳から89歳までみんなで4泊、この湖の畔の大きなキャビンで宿泊! the family annual color trip! 2012 we came around Rice lake area in Wisconsin.

ジップラインに Wee---- zip line!

木のお家!a Tree house

トランポリーンもお庭にありました。 and it has a trampoline too!

ダイニングのすぐ隣階段の下には子供のおもちゃスペース。かなり便利。 This is Kid's play area just next to the dining table it was very convenient for us too!

さ、この日はポンツゥーンボートを借りて湖巡り!キャプテンフィン、運転よろしくーーー!We rented a pontoon boat!

 きもち~~~~~~!Oh, feels soooo goooood!!!

メインから離れると静か~なバックウォーター。鳥の声とともに紅葉を満喫!We loved the backwater cruise and birdwatching!!

 フィンはトンネルや橋がだーいすき!Finn loves tunnel even it is just under the bridge.


ボートの上でベイビーキイとはしゃぐフィン。 Baby Kii and Finn are good friends and brothers!

最近すごくハイキングが大好きになったフィン。そしてキイもハイキング中はほとんど起きて木をずっと眺めて楽しんでます! Finn became a big fan of Hiking! And baby Kii also loves to see trees.

ぐらんぱのボートでフィッシング!Fishing by grandpa's boat!





 つれるかなーー Come on fish!

小さかったけど一匹だけ連れてほっとするぐらんぱ。魚見せなかったらいったい何してるのか理解できない2歳児。よかったね。Great! Grandpa caught one! Now Finn finally knows what we are doing.



 フィンが魚釣りしてるうちにキイと私達は3人でカヌーを楽しみました!While they are enjoying fishing we went for canoe trip with Baby Kii!


 みんなに抱っこされて幸せなキイでした!あー楽しかったー!Oh it is great everyone loves to hold me!!!



4時間ほどのドライブを経ておうちに帰ってきたけどまだ時間があったので近くのパークにカヌーをしに行きました!お初の家族みずいらずカヌーとなりました!フィン、漕いでる!!After we came home we still had a little time so we went to a park by our house for another canoeing trip! This time, Finn paddled!! It was our first canoeing only four of us!!!!


























No comments: