Tuesday, July 9, 2013

チルドレンミュージアム Children's museum!

ダンスダンス!今日はチルドレンミュージアムに行ってきました。毎週金曜日は1歳から7歳対象にミュージックとダンスクラス。リトミックみたいな事もしてました。 Dance Dance!! We went to La Crosse Children Museum! Every Friday they have Wee Move class for half an hour. Music and Dance that's what we like!
 
 たくさんのおもちゃ!Lot's of neat toys.

わーいわーい! Wow it's fun!

ドライブしてガソリンスタンドへ。 Here we come! Let's get some gas at Kwik Trip!

ピッツァコーナーでは好きなトッピングを選んでピザを焼きます。ベイビーキイはかなりベジタリアンっぽいのでおもちゃもフルーツとかを選ぶこと多し。肉好きのフィンとは正反対。Make your own pizza! Baby Kii always pick some fruits or veggie,


 おっとフィンはホットドックコーナーへ向かってるぞ。やっぱり。肉 肉 肉。Finn picks meat. They are very different for choosing foods.

さ、お会計してくださーい! Here baby Kii, we got to pay now!



 やっぱりこれか。ここに来るとフィンは動きません。Of course this is his favorite. We come here last otherwise he doesn't move this place!
 恐竜をテーマにした展示コーナー。中は迷路になってました! Dinosaurs!

さて、せっかくミシシッピ川の近くなのでお外でちょっと遊ぶかー!と思ったら、見つけてしまった。We thought it would be nice to hang out by the Mississippi. Look what we found!!!

ベイビーキイ、、、、もうちょっと待ってね、、、。フィンは調子に乗って3回も乗った。1回1ドル。かなりの価値ありでした!It's not fare,,,, Finn rode 3 times and Baby Kii,,,,,,
でもその後飛行機のショーがやっていてベイビーキイ、大喜びでした!But Kii enjoyed the air show a lot! They have this festival every year around 4th of July!

No comments: