Thursday, March 3, 2011

週末ビジター Weekend visiters!

先週末はアイオア州に住むお友達が遊びに来てくれました!こうしてみると2歳ノアはとっても大きい!フィンと1カ月違いで産まれて来たエバちゃん。他の赤ちゃんやキッズをみる機会があまりないフィンにとってはとっても刺激的です!Our friends that live in Iowa visited us last weekend! Noah(2 years old) looks big compare to the babies! Finn doesn't have much chance to see other kids. It was an exciting day for him! And of course us too!
さ、おこちゃま達はパパ達にお任せしてママ二人はソリでおおはしゃぎ。ちょっと温かい日が続いたと思ったらまたどさっと雪が降りました!雪遊びの後のサウナは最高でした!その後赤ちゃん達は眠りに入るのに一人が泣いたらもう一人も泣いて。寝静まるのに1時間ほどかかりました。うわ~双子を育てている家族ってこんな感じなんかな?!大変だ~~~~~。We Moms enjoyed the sledding while the dads were watching the kids and then we took Sauna after that. It was awesome! At night, when one baby started crying the other followed. It went on and on for an hour. Wow I can't imagine if we had twins??!!

No comments: