Thursday, December 9, 2010

ヘアーサロンでインターンシップ?!Internship at hair salon?!

今月の終わりは誕生して6カ月を迎えるフィン。ぽっちゃりスマイリーフェイスになりました。フィン、そろそろインターンシップなんてどう?!Finn will be 6 month at the end of this month. Look at him! He is nice and chubby!! How about an internship Finn? do you think you are old enough?!
は~いこちらジョージストリートヘアサロンです。Hello this is George street hair salon, Finn Speaking!
お支払いはチェックですね。記録しておきますね。 うわ~~フィン、良くできました!(笑)You are paying with a check right? I will wright it down here. Wow Finn, Well done!
美容師さんのケイティーからクリスマスプレゼントをもらっちゃいました!フィン、早く開けて開けて!!Katie gave us Xmas presents! Finn open it quick quick!!
サンタサンのお洋服!お隣さんを呼んでのディナー。早めのクリスマスになりました!
Wow the Santa outfit is perfect! We had Jennifer and Charles over to our house for Dinner. It was like an early Xmas!!

No comments: