Monday, May 30, 2011

コビからの贈り物 Gift from Kobi

コロラドのトリップから戻ると、学生時代からのお友達のコビ夫婦から、フィンに素敵なプレゼントが届いていました!かわいらしい長靴に When we came back from Colorado, we found a package from Japan! It was from my friend Kobi and her husband!
レインコート!Rain jacket!
うちわは何故か使い方を知っているフィン 教えた事ないのに。さすがハーフ日本人。Finn already knows how to use the fan! We've never taught him though!!
なかなかりりしいぞよ息子よ!!Looks great!

クロービスが日本に行った時にこの赤ちょうちんがとってもお気に入りだったのだ~!!それに、私たち三人の名前入りにしてくれた所がまた彼女らしい!この他にも素敵なグッツがいっぱい。地震の事もあって日本に帰りそびれた私にはジャパニーズグッツはとっても心休まります!!ありがと!These are Clovis' favorite Japanese lantern. IZAKAYA (Japanese Bar and Restaurant) and Yakitori(Chicken BBQ Restaurant) always have it. So we used for our BBQ! Since I had to cancel my trip to Japan those goodies makes me feel at home!! I am so lucky to have thoughtful friends!!

No comments: