Friday, May 6, 2011

ブレックファストにおよばれ! Breakfast with Katie and Logan

シェフローガン!ケイティーとローガンはカントリーサイドに住む新婚さん!この日は朝食に招待してくれました!Chef Logan! Our lovely friends Katie and Logan invited us for breakfast!
アーミッシュベーカリーで買ったシナモンロールを頂き、その後はローガンお手製のエッグ!なかには、たくさんのお野菜と、栗の水煮等も入ってました。歯ごたえがシャキシャキしてとってもおいしかった!
この日は暖かくなるはずだったのになかなか温度が上がらず。We had cinnamon roll from Amish bakery as an appetizer and home made egg and vegetable!! And of course with local Kickapoo Coffee. It had a lot of kind of vegetable and water chestnut. We really enjoyed!
それでもお家の周りをお散歩することにしました!It was supposed to be warm but it turned bit cold... but still we enjoyed walking around their house!
ここにも春見つけた!一日一日新しい芽を発見するのはとっても楽しみです!
We found another little spring here!!! It is very exciting to find new plants coming out in spring time!

No comments: