Saturday, September 14, 2013

Telluride in Colorado

 
 この日はTELLURIDEというところまでやってきました。町から見える山、谷。とってもいい雰囲気。We visited Telluride!

少し進んでまずは景気を拝見!Oh another gorgeous spot!

 町中ののどかな公園。It is a town park.
 ダディー岩があると登らずには居られません。He had been very patient not climbing rock even it is such a great place for rock climbing.
 
 あはは~僕だって~ It looks fun! I think
 えいっ!I can do it!!
 

 フィンの頭はいつも電車の事が離れません。Choot choo~~~~~~~ Finn is always excited for trains!
公園の近くにはキャンプサイトもあるのでちょっと偵察に。町にあるのに静かでとってもいいスポットだわ!There is a camp ground next to the park so we went to check it out! It was nice and quiet!
 
 
 私たちの家族は迷子になったときにこのように見つけます。This is how we find each other!
二人ともおんなじむきに傾いて寝てます。まだまだ続くアドベンチャーよく遊んでよく食べてよく寝ておくれーーーー!!!Boys, play hard eat a lot and sleep well!!!

キャビンに帰ってもまだロッククライマーキイは登り続けておりました。 Climber Kii still climbing after we got back to the cabin.

No comments: