Saturday, June 28, 2014

グリーンベイ旅行その2 機関車トーマス編!Meet with Thomas!


 朝、プールで遊びつかれたボーイズたちが寝てるすきにランチをタイ料理のお店で!We played at the pool until 10 am in the morning then left for the event! While boys were taking a nap, we had nice lunch at Thai restaurant.

いよいよトーマスとご対面!Here Thomas comes!!!!


 電車のミュージアムにて開催されました。 The event was held at the national railroad museum so we got to see many old trains!  http://www.nationalrrmuseum.org/

 大きい車輪!Huge wheel or little Kii?!

 わーここで火をたくんだねー。Fire box!
 トーマスのタトゥーをほっぺにしてもらってうきうき。It got Thomas on my face!
 いろんなアクティビティーコーナーが設けられていました。They can stay here all day I bet!
 私達の席は二階建ての車両。Double Decker!

 僕も車掌さん!I am a conductor!!! He really want to work on a train especially as an engineer.
帰り道、ボーイズは興奮冷めず。Dancing on the roof?!
フィンはじーじのお墓参りに行って以来、お墓をみるといつも’じ~じ じ~じ’と叫んでいますが、キイがある日まねをしようと思ったら’ば~ば’と言ってしまった。クロービスも私もば~ば殺すなーーーー!!!って爆笑。それ以来、ボーイズたちはジョークとして言い合ってげらげら笑ってます。Boys were still so excited on the way home.

No comments: