Saturday, March 30, 2013

ありがとうコビファミリー!Thank you Kobi's family!



 日本の旅のブログに舞い戻りです。奈良での最終日、(1/9)この日はコビファミリーとリラックスデー。近くの公園にみんなで遊びに行きました。奈良の県立公園。かなり広く遊具も半端ない!Back to our Japan trip. We had wonderful days with our friends in Nara.

仲良しこよし。ずっとずっと憧れていたこの光景。友人とそのファミリーとこんな楽しいひと時過ごす事、離れ離れの私達には本当に難しい。 I always dreamed about this moment. My kids play with my friend's kids. We are so far away but we can make it happen if we try!
 奈良で過ごした数日。We had great time with them.

 この先もずっと忘れられない思い出となりました。We will never forget.
 あれ?変な人いますねー。緑の大仏さん?!キイ、興味津々。?? who is that?! a Green Buddha?
 りゅうちゃん。私達が野沢温泉でスキーロッジで働いていたころ3人で遊びに来てくれたときに出会ったおもろい奈良人。りゅうちゃんらしいお土産、めっちゃうれしかった!1時間も車を飛ばして最後に会いに来てくれたのめっちゃ感動やったわー。いい人はいい人を呼ぶ。コビ、めっちゃ感謝してます。ありがとう。Ryu who we met in Nozawa Onsen when we were working at a ski lodge in 2008-9. He came with Kobi and we became friends. He heard about us coming this way and came to visit us after his work with the green Buddha. It was so nice to see him too.


No comments: