Tuesday, November 13, 2012

エンプティーボール the Viroqua Empty bowl


今年もビロクアのチャリティーイベントのエンプティーボールイベントに行ってきました。

職人さん達が作った器が寄付されそれをイベントで$25スープ付きで売られそこで集まったお金が食べ物に困っている人たちへ寄付されます。スープもパンも町の人たちによって作られたもの。10種以上あるスープからチョイスできます!私はオーガニックビーフ&ベジタブルをチョイス!かなりいけてます!We enjoyed the Viroqua Empty bowl. Those beautiful bowls are donated by local artists. We can choose our favorite bowl with some delicious soup that were more than 10 kinds with $25 donation! What a great event it is!! 


ベイビーキイは人がたくさん集まっているところに行くとまだ慣れていないせいか泣いちゃいます。Baby Kii was crying in the crowd he hasn't got used to be in public yet. Or he was just too happy with our friend Katie!!

ようやくグランパのおひざで落ち着いた様子。Finally he is in good mode on his grandpa's lap!


お友達のケイティーはフィンもキイも両方とっても良く面倒を見てくれます。おかげで私もスープを満喫することができました! Katie always takes care of both our sons. I was able to enjoy my soup and bread. Thanks Katie!







No comments: