Monday, May 21, 2012

母の日 Mother's day

 今年は母になって2回目、そして息子も一人増えての母の日を迎えました!家族みんなで朝ご飯をレストランで。This is my second year of Mother's day! Now I have two sons! We went to a restaurant for breakfast.

 キイはほんとによく寝てよく飲んであまり泣かないというパーフェクトベイビーです。私達が朝食を食べている間、すやすやと眠り一回も起きず、私達もゆっくり食べることができました!何て親孝行!!Baby Kii sleeps and drinks a lot and doesn't cry so much. Wow he is a perfect baby! While we were eating, he didn't wake up even once so we were able to have nice and relaxed breakfast!
 
フィンはみんなのエンターテイナー。最近は、グランパが一番のプレイメイト!Finn is the entertainer! Grandpa George became one of his best play mate!


レストランでおなかいっぱいになった後は、初夏の気持ちの良い中、公園にみんなで行きました!After breakfast, we went to the Westby park together! Wow it was perfect weather!

 

緑が茂って本当に気持ちがいいーーー!!Oh it is so nice!!!


ダディーがロッククライミングをやるせいか、フィンも岩を見つけるとすぐ登りたがる。 Since daddy Clovis likes rock climbing, Finn also likes to climb a rock!

 こうして自然の中にいられるのって幸せだねーー!子供の笑顔が何よりのギフトです。It is always nice to see delightful tree (My son Kii's name means Delightful tree) and fresh clean air around!! My son's smile is the best gift!


クロービスは、雑草がめっきり占領しているガーデンを数日かけて植え付け準備をしてくれて、さらに産後の体のために、マッサージセラピストさんのギフト券をプレゼントしてくれました。わーーー最高のプレゼントだわーーー!!ありがとーーーー! Clovis prepared our garden for me so that I can plant our vegetables easier! And gave me a massage gift certificate! It's perfect gifts!! Thank you so much!









No comments: