Tuesday, April 9, 2019

日本へ上陸!Flight to Japan!


突然の予定変更、クロービスが後から来ることになり、ボーイズ三人と私で日本に先に行くことに!うひょー今年は初めて直行便じゃない!大丈夫かなーとドキドキしながらシカゴまで送ってもらい、飛行機に乗る。Flight to Japan!! I took three boys without Clovis!! We took a midnight flight from Chicago via Taiwan!! It was 15 hour flight and 3 hours to Tokyo from Taiwan.

ノープロブレム!!ミッドナイトのフライトだったけど、ボーイズたちビデオゲームに興奮し、おかげで時差もばっちりなおり、台湾空港へ到着!そして、今回初めて利用したエバー航空、最高でした!清潔感あふれる機内と、唯届いたサービス!フライトアテンダントさんめっちゃきれい!It was as smooth as it could be. Boys enjoyed the movies and video so they naturally adjusted their time!

空港に迎えに来てもらい、ばぁばのお家に到着!怖いほどスムーズでした!!これから日本楽しみーーーー!!Auntie Yoko picked us up and finally arrived at Grandma's house! We are supper excited!!

No comments: