Monday, March 28, 2016

イースター Happy Easter!


 暖かくなったと思ったらまた雪が!そしてイースターホリデーの季節です!うさぎさんいるかなー?We had another snow! And it's Easter! Can you find an Easter bunny??!!

Here she is!じゃーん!

They made a gigantic snow bunny!でかっ!雪ウサギ!

イースターの週末だったのでイースターの卵の色付けをみんなでしました!Since it is Easter weekend, we decorated eggs with our friends!



みんなよくできたね! Nice job guys!!
フィンは35個も紙のイースターエッグを作ってくれたので飾ってみました!最近お絵かきやぬりえにはまってます Finn has been really into Art. He made 35 easter eggs!


 フィンとキイはファームでお泊り。。夜明け前にキイはイースターバニーが隠した卵を発見してみんなを起こしに行きました!Finn and Kii stayed at their grand parent's farm with Auntie and Uncle. Before even Sun was up, Kii found an Easter bunny hid eggs and work up everyone!

イースターバニーはプレゼントまでおいていってくれました!Easter bunny left some presents!


 春がやってきた!
 ほら、ぜ~んぶみつけた!They collected them all!

パマチャンもきたよPema came to visit us too!
ハイキングにいこう! And we went for hiking in a woods.
 イースターフラワーみーつけた!Found them!! Easter flower!

 

ティオはファームにあまり来たことがまだなかったけど最近はグランマ、グランパにも少しずつ慣れてきた!Tillo hasn't visited farm so much. But recently he is getting more open to his grandparents!

いろんな動物見て興味津々でした!!今年も楽しいイースターを迎えることができました!He was very excited to see all these animals!!We had a great Easter!!

No comments: