Saturday, March 12, 2016

クロービスお誕生日 Clovis' Birthday!

3月11日。あの震災が起きた日でもありますが、我が家ではクロービスの誕生日でもあります。雪が解けて暖かくなってきたので、ハイキングに出かけました。我が家のコメディアンきい。どこに行っても何かと変なことして笑いを起こしてくれます。March 11th It's Clovis' birthday! Also it had a huge earthquake in Japan 5 years ago this date. 
We have been having warmer weather though most of us were sick for a couple of weeks. We decided to go for the birthday hiking at the Sidie Hollow!

上の二人は歩くのも走るのも大好き。Finn and Kii are hiking masters!

 ティオはダディーのバックパック、Tillo is in a backpack

と思いきや、すたすただいぶん歩いた。Well he was so determined!
Team!!

次の日は土曜日だったので5年ぶりにクロービスのバースデーパーティー。暖かかったのでお庭でもキャンプファイヤー、午後4時から朝4時までパーティーは続きました。Next day was Saturday so we had his birthday party from 4PM to 4 AM!!


育児に仕事に忙しいクロービス。お友達との時間がなかなか取れずの日々だったけど、たくさんの人が一緒にお祝いしてくれて、とっても楽しい誕生日になりました!!みんな、ありがとーーー!Clovis has been so busy at work and being a dad of three little ones so he has not be able to hang out with his friends for a long time. But many friends came to his party and he looked a happiest birthday boy ever!! Thanks everyone!!

No comments: