Tuesday, February 18, 2014

Happy Valentine's Day!!


 バレンタインデー。ボーイズ達の好きなムラサキと私のピンクでアレンジされたお花をプレゼントしてくれました!It's Valentines day! Clovis gave us a bouquet of flower!! Purple and Pink are our favorite colour!
ダディーお得意のパンケーキ。今日はバレンタインなのでハート形を作ってくれました!And he made a lot of heart pancakes!

もちろんバレンタイントレイン!Of course Valentine's train Chew chew-----

今年のチョコレートは?!Boys are helping our Valentine's sweets
 
 フィン、いつも真剣。キイ、ずっとみてます。Finn is very serious about his projects. And his brother is always curious.

僕の番!!My turn!!

4つずつチョコチップ入れてねって言ったのにいつの間にかチョコチップの山になってました。I told them to put 4 chocolate chip per each but,,,, they make a chocolate chip mountain,,,.
 
さ、いよいよオーブンに。実況中継中!Watch this little reporters!




さ、まだまだ続くバレンタインクッキングNow we are making valentine's day dinner!

じゃーん!Tara~~~


ハッピーバレンタインズデー!Happy Valtentine's day!






No comments: