Monday, January 13, 2014

冬遊び Things we enjoy in winter




このところすごい寒い日が続いたのでなかなか外で遊べずでしたが、この週末、0度に近いぐらい気温が上がるということで、さっそくお庭に出て遊びました!Wow it has been serious winter here in Wisconsin. We check weather focus everyday to see if we can play outside or not! 
 
次の日は近くの公園へ。Wii~~~ yes! we can do it today!



気の枝が氷で覆われていてほんまにめっちゃきれい!It's absolutely beautiful! 


一年中葉っぱをつけている松の木。雪とのコントラストがまた素敵!Oh I love pine tree. Even winter, they don't fade their green.

Puff the Magic Dragon! (Finn loves the song)

久しぶりの公園!滑り台も氷の滑り台になってました!Icy slide!


その後はボーイズ達をグランマに預けて、久しぶりにパーティーへ出かけてきました!テーマはトロピカル!やっぱりみんな求めているものはおなじですなぁ~!Then we took boys to the farm and went to the tropical party! I guess everyone is seeking the same thing!





No comments: