Thursday, April 7, 2011

YAMATO JAPAN FUNDRAISER T-Shirts




4月16日の日本へのチャリティーイベントYAMATO, JAPAN FUNDRAISERのTシャツが完成しました!Now we are ready for our T-shirts for YAMATO, JAPAN FUNDRAISER!!! The character on the T-shirts means Unity, Peaceful and JAPAN. And the red part says VIROQUA!

デザインからプリンティングまですべてハンドメイド。 一枚一枚丁寧にプリントしていきます。Every T-shirts is hand printed!
さあ、インクをまんべんなく塗っって Put some ink evenly,,,
2色使ったので、土台も2つ必要になります。この土台は地元の高校生が私たちのデザイン通りに作ってくれました。思った以上にハンドプリンティングって手間がかかる!赤い部分は黒いインクの部分とはまた別に上からプリントしていきます。Looks great so far!We had 2 different color which means we have to use 2 different screen it was complicating. Once we done the black part we set the red part on the top and finally we get like this!!

こんな感じに出来ました!here it is~~~~ it looks great!

思わず笑ってしまったのがこれ。プリントの土台を乗せる機械なんだけどかましてあるのは??!!ジャガイモでした。ウィスコンシンぽ~い!!?? it is a half potato to hold the parts! of course, we live in Wisconsin!!
さて、フィンはどこでしょう?!Where is my son?!


フィンも夜9時まで付き合ってくれました。感謝感謝。そして夜遅くまで一緒に手伝ってくれたジェーンとジュリー、本当にありがとう!!!このTシャツは1枚$20で販売しますが、そのお金はすべて日本への寄付として送ります!Finn was extremely good boy. Thank you so much Cedarose, Kate, Ella and especially Jane and Julie they helped me until 9PM!! Those T-shirts are $20 but it goes for donation. If you want to get the T-shirts, please contact at info@thelittlecountryschool.com
And please come to the YAMATO JAPAN FUNDRAISER at Optimo on April 16th Sat from 3:00~late

No comments: