Friday, December 19, 2008

On the snow!!!!すべってます!

野沢温泉に来てからかれこれ3週間ほどが経ちました。今年は雪が少し遅れているようですが、みんな滑ってます!ビギナーの私としてはこの人の少ないところでできるのはとっても快適!フィー、ティム、クロービスはみんな10年以上滑り続けているので教えてもらいます!早くみんなとしゅ~~~~っと滑れるようになれるといいんだけど、、、。
We have been in Nozawa Onsen for 3 weeks. The snow seems a bit late this year but at least we can ski!! There is not so many people on the ski mountain at the moment so it is very nice for beginners like me!! Fi, Tim and Clovis have more than 10 years experience so they tough me snowboarding moves.
スノボ派のクロービスは今日はスキーをしました!10年以上やっていないっていうのに、くるっとまわったりなんだか危なっかしい技をひょいひょいと交わしていました、、、。
Clovis is Skiing today. He hasn't done skiing for 10 years. But,,,,,,oh,,,he does lots of tricks easily,,,, it's not fair!!!!
オーストラリアから来た4人ブラザーのうちの二人デゥーゴとジャックは着ぐるみきちゃってました!
Our cow and dragon, Dugel and jack from Sydney!!
いやはやしかし、晴れた日のスキー場はとってもきれい!!Such a beautiful view!!

スタッフのユニフォームもそろえて、みんなでおまちしてま~~す!
We are looking forward to seeing you !!

No comments: