Tuesday, August 27, 2013

コロラドの生活 the Life in Colorado

 翌日、のんびり朝を迎え、お散歩に出かけました!お家の周りは山々に囲まれ、贅沢なお散歩です。Oh it is so gorgeous! Just walking around their house is amazing!

犬ワゴン?! Dog wagon?!  

 この時期何やらブルーベリーに似たサービスベリーと呼ばれる実がたーくさんなってました。http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%82%B6%E3%82%A4%E3%83%95%E3%83%AA%E3%83%9C%E3%82%AF%E5%B1%9E There are so many serviceberries around here! We enjoyed it a lot especially Kii!!

食べてみると味もブルーベリーと似てておいし~まさに自然の中で育つオーガニックベリー、たらふく頂きました。子供たちもぽこぽこ口の中に。Organic wild Berry ! Oh I am so jealous!  

近所の人がブルドーザーを動かしていたのでさっそく挨拶がてらブルドーザーを見に行きました。ボーイズ達かなり興奮気味。Boys love bulldozer like their uncle Hawkins!

フィンもキイもこの車がめっちゃお気に入りみたいで、いつも取り合い。今回こそはキイが勝ち取りました!満面な笑顔です。Boys loved this car. They fought several time while we were there but this time, Kii won! Big Smile!

グランパとグランマもようやく到着。デンバーからは車で5時間ほど。グランパ大人気の様子。Grandpa George and Grandma Jane arrived at that night. They drove from Denver which usually takes about 5 hours. Grandpa Horsy is so popular!




次の日は近くの川へ遊びに行きました。Let's go! 
 

水は氷水のように冷たかったのに子供たちはなんともないみたい。 The water was so cold but who cares!

ボーイズトリップ!戻ってきたころにはフィンもキイもグーグーと寝てました。コロラドの山の生活ってすてき~~~~~~They took a boys trip around there. By the time they came back, boys were in their dream probably still on the train. Oh it is so nice to be such a beautiful place!

No comments: