Thursday, November 28, 2019

サンクスギビングデー2019 Thanks Giving in 2019



今年は、12人でサンクスギビングをお祝いしました!感謝していることを改めて言葉で表現するのもいい習慣だと実感します。Happy Thanks giving!! I love this holiday! It's so nice to take a moment to think about what I am thankful for!
 今年もおいしい七面鳥ディナーをいただきました!Love the feast! All home made!

義弟のお母さんのジェーン(私たちのウェディングのスクウェア―ダンスで演奏してくれた人)がギターを弾いてくれて、みんな楽しく過ごしました!Keefe's mom Jane who played at our wedding brought a lot of fun for us!

翌日は、スカイラちゃんも一緒にお庭でそり遊び!今年もいいサンクスギビングでした!!
The next day we had fun in our yard!!

No comments: