Friday, July 30, 2010

初めてのお出かけ!First trip!


8日間の入院の後、病院から帰ってからまだまだ引き続く産後の痛み。特に私は何百人に一人の可能性でできるHematomaというものができたので、完治に時間がかかる。お友達の結婚式がFinnが産まれて約2週間後にあった。結婚式の場はいろんなお友達が各地から集まってくるので是非参加をしたいところ。そこで、思い切って生後2週間のFinnを連れて参加!心配してくれた皆様、、、。ありがとう。I still have been getting a lot of pain from the birth. Especially my hematoma I got, the doctors say it will take a long time to heal. 2 weeks after Finn was born, our friends' had a wedding on their farm. It was a bit risky to go but we are so glad that we could attend even with Finn!
またまたウィスコンシンらしいウェディング。カップル達がいとなむドリフトレスオーガニックファームにて
Wisconsin style wedding at driftless Organics farm! http://www.driftlessorganics.com/
病院や家の中から解放されてかなりリフレッシュ!It's so nice to be out in the country!
お友達
飲み友達??!!今はミルクだけどね。そのうちウィスコンシンといえばのビールに変わる時がくるのかな!!私もママ友達とこうして一緒にいる時間が幸せだった!お初のお出かけでした!Drinking Friends??!! Now it is Milk but someday they will have Wisconsin beer together!!It was the first trip for Finn!!
7/12

No comments: